سلامت جنسی

معرفی و بررسی روش های سکسولوژی و سکس درمانی

سلامت جنسی

معرفی و بررسی روش های سکسولوژی و سکس درمانی

چه مدت طول می کشد زگیل های تناسلی؟

زگیل های تناسلی چیست؟

اگر در اطراف ناحیه تناسلی خود متوجه برجستگی های نرم صورتی و یا رنگی در بدن شده اید ، ممکن است دچار شیوع زگیل تناسلی شوید.


زگیل های تناسلی از نظر رشد گل کلم ناشی از انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) هستند. HPV شایعترین بیماری ویروسی منبع جنسی ویروسی در ایالات متحده است.


آیا زگیل از بین می رود؟

اگرچه HPV در همه موارد قابل درمان نیست ، زگیل های دستگاه تناسلی قابل درمان هستند. همچنین می توانید دوره های طولانی و طولانی را بدون شیوع بیماری طی کنید ، اما ممکن است خلاص شدن از شر زگیل برای همیشه امکان پذیر نباشد.


این امر به این دلیل است که زگیل های تناسلی فقط علامت HPV هستند که ممکن است برای برخی از افراد به یک عفونت مزمن و مادام العمر تبدیل شود.


برای کسانی که عفونت را پاک می کنند ، احتمال اینکه مجدداً توسط همان سویه یا یک مورد دیگر از بین بروند ، مجدداً عفونت می شوند. شما حتی می توانید همزمان با چندین سویه آلوده شوید ، اگرچه این امر شایع تر است.


بنابراین حتی با درمان ، زگیل های تناسلی ممکن است در آینده دوباره برگردند. این بستگی به این دارد که آیا شما واکسن زده اید ، عملکرد سیستم ایمنی بدن ، عملکرد HPV و میزان ویروس شما (بار ویروسی) چگونه است.


برخی از سویه ها پرخطر هستند و با تشکیل بعدی کارسینوم سلول سنگفرشی (سرطان) همراه هستند ، و حتی ممکن است تا زمان تشکیل ضایعات HPV پرخطر تا زمان ایجاد ضایعات پیش سرطانی یا سرطانی ، حتی الامکان بدانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد