سلامت جنسی

معرفی و بررسی روش های سکسولوژی و سکس درمانی

سلامت جنسی

معرفی و بررسی روش های سکسولوژی و سکس درمانی

داروهای زگیل موضعی چیست

پزشک ممکن است داروهای زگیل موضعی را تجویز کند که شامل موارد زیر باشد:


imiquimod (Aldara)

پودوفیلین و پودوفیلوکس (Condylox)

تری کلرواستیک استیک یا TCA

اگر زگیل های قابل مشاهده با گذشت زمان از بین نروند ، ممکن است شما نیاز به جراحی جزئی برای از بین بردن آنها داشته باشید. پزشک شما همچنین می تواند زگیل را از طریق زیر برداشته باشد:


برق و یا زگیل های سوزاننده با جریان الکتریکی

جراحی کرایو یا زگیل انجماد

درمان با لیزر

برش یا قطع زگیل

تزریق اینترفرون دارو

اگر زنی هستید که زگیل تناسلی دارید ، ممکن است لازم باشد هر سه تا شش ماه بعد از درمان اولیه ، آزمایش پاپ انجام دهید. این به پزشک شما اجازه می دهد تا هرگونه تغییر در دهانه رحم شما را کنترل کند. نظارت مهم است زیرا ممکن است در معرض خطر بیشتری از سرطان دهانه رحم قرار داشته باشید. سویه های HPV که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شوند ، خطر کمی برای پیشرفت به سرطان در نظر گرفته می شوند. با این حال ، شما می توانید انواع HPV دیگری نیز داشته باشید که برخی از آنها ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهند.


داروهای خانگی زگیل تناسلی

از درمان های OTC که برای زگیل های دست روی زگیل تناسلی استفاده می شود استفاده نکنید. زگیل های دست و دستگاه تناسلی در اثر سویه های مختلف HPV ایجاد می شوند و درمان هایی که برای سایر نواحی بدن طراحی شده اند ، معمولاً بسیار قوی تر از درمان های استفاده شده در دستگاه تناسلی هستند. استفاده از روشهای درمانی نادرست ممکن است ضرر بیشتری داشته باشد تا خوب.


برخی از داروهای خانگی به عنوان معالجه در درمان زگیل تناسلی مفید هستند ، اما شواهد کمی برای حمایت از آنها وجود دارد. همیشه قبل از آزمایش داروی خانگی با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد