سلامت جنسی

معرفی و بررسی روش های سکسولوژی و سکس درمانی

سلامت جنسی

معرفی و بررسی روش های سکسولوژی و سکس درمانی

عوارض احتمالی دیگر HPV چیست؟

عفونت HPV عامل اصلی سرطان در دهانه رحم است. همچنین می تواند منجر به تغییرات پیش سرطانی سلولهای گردن رحم شود که به آن دیسپلازی گفته می شود.


انواع دیگر HPV همچنین ممکن است باعث سرطان ولووا ، که اندام های تناسلی خارجی زنان هستند ، شود. آنها همچنین می توانند باعث سرطان آلت و آلت شوند.


چگونه زگیل تناسلی تشخیص داده می شود؟

برای تشخیص این بیماری ، پزشک شما در مورد سلامتی و تاریخ جنسی شما سؤال می کند. این شامل علائمی است که شما تجربه کرده اید و هر زمان که در رابطه جنسی انجام داده اید ، از جمله رابطه جنسی دهانی ، بدون کاندوم یا سدهای خوراکی.


پزشک شما همچنین معاینه بدنی را در هر مناطقی که گمان می کنید زگیل وجود داشته باشد ، انجام خواهد داد.


فقط برای زنان

از آنجا که زگیل ممکن است در اعماق بدن یک زن اتفاق بیفتد ، ممکن است پزشک شما نیاز به معاینه لگن داشته باشد. آنها ممکن است یک محلول اسیدی ملایم را به کار ببرند ، که کمک می کند تا زگیل ها بیشتر دیده شود.


پزشک شما ممکن است یک آزمایش پاپ (که به آن پاپ اسمیر نیز گفته می شود) انجام دهد ، که شامل گرفتن سواب ناحیه برای بدست آوردن سلول ها از دهانه رحم شما است. سپس این سلولها می توانند از نظر وجود HPV آزمایش شوند.


برخی از انواع HPV ممکن است در یک آزمایش پاپ نتایج غیرطبیعی ایجاد کند ، که ممکن است نشان دهنده تغییرات پیش سرطانی باشد. اگر پزشک شما این ناهنجاری ها را تشخیص دهد ، ممکن است شما نیاز به غربالگری مکرر برای نظارت بر هرگونه تغییر یا یک روش تخصصی به نام کولپوسکوپی داشته باشید.


اگر زنی هستید و نگران هستید که ممکن است نوعی از HPV که منجر به سرطان دهانه رحم شناخته شده است ، معالجه کنید ، پزشک شما می تواند آزمایش DNA را انجام دهد. این تعیین می کند که فشار HPV در سیستم شما چیست. آزمایش HPV برای آقایان هنوز در دسترس نیست.

زگیل تناسلی چگونه درمان می شود؟

در حالی که زگیل های دستگاه تناسلی قابل مشاهده اغلب با گذشت زمان از بین می روند ، خود HPV می تواند در سلول های پوست شما بماند. این بدان معناست که در طول زندگی ممکن است چندین شیوع داشته باشید. بنابراین مدیریت علائم بسیار مهم است زیرا می خواهید از انتقال ویروس به دیگران خودداری کنید. به گفته این ، زگیل های تناسلی حتی در صورت عدم وجود زگیل قابل مشاهده یا علائم دیگر قابل انتقال به دیگران هستند.


ممکن است بخواهید برای رفع علائم دردناک یا به حداقل رساندن ظاهر آنها ، زگیل تناسلی را درمان کنید. با این حال ، شما نمی توانید زگیل های دستگاه تناسلی را با استفاده از زخم های بدون نسخه (OTC) یا زخم های زخم بدون درمان (OTC) درمان کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد